Kenny and the Foodboxes - skivsläpp 2009-11-06




11 månaders slit är idag över då Kenny and the Foodboxes släpper skivan med titeln "Alright, vi har en ny grupp".
Kenny and the Foodboxes är Johan Ring och Niklas Cederlöfs ständiga musikprojekt som vägrar att dö.

Skivan kostar 99 spänn, beställs genom mejl till [email protected].

Skivan innehåller följande låtar:

001 alla stjärnor till dig
002 les grands montets
003 alexander
004 en plats
005 ettor och nollor
006 det tyska bandet
007 elapoloces
008 nikolaj
009 sista dagen
010 vi är ingenting
011 ella på lokes
012 frans



Provlyssna här: www.myspace.com/kennyandthefoodboxes







Kommentarer
Postat av: Sverre

Schysst!! Det har ju varit på gång ett tag nu:) Ska lägga min beställning på ett ex.



/ Sverre

2009-11-06 @ 10:29:18
Postat av: Pär

Tack för skivan!



Alla stjärnor till dig är så ruskigt jävla bra, även Frans är i en division för sig. Mäktig avslutning.



Håll mig uppdaterad när ni släpper den där låten som hette nåt med Svarta Får som du spelade för mig i somras.



Hälsningar från ett soligt Cham.



/ Pär

2009-11-09 @ 13:30:47
Postat av: Johanna

Ska ni inte ta och göra någon spelning?Gärna i sthlm eller uppsala. Jag vet inte hur jag upptäckte er riktigt. Tror att det kan ha varit genom att söka på broder daniel på spotify och då fått upp en låt med namnet broder daniel i sig :) Fasen vad bra musik ni gjort:)

2013-08-23 @ 16:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0